viernes, 16 de septiembre de 2011

Et necesito al meu costat

Sincerament a la meva vida he perdut moltes persones. Algunes les he deixat anar, sense posar resistència, unes altres han marxat pel seu compte i mai més han tornat. Però l’ultima persona que va deixar-me sola a aquest món em va fer molt de mal, deu ser unes de les persones que més m’han fet plorar. Una de les persones que va ser capaç de entendrem sempre, una de les úniques persones que hem va demostrar tot el que l’importava. Però un dia ell va marxar. En un principi em va dir que necessitava temps, però a mida que aquest temps va passar, es va anar allunyant més de mi. Fins que un dia sense saber com, aquesta persona va desaparèixer de la meva vida.Encara no entenc ni el com, ni el per que va decidir anar-se’n i no tornar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario